metalshop   /   VALITUKSET & PALAUTUKSET

VALITUKSET & PALAUTUKSET

TAVAROIDEN PALAUTUS

Tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Täytä palautuslomake (valitse Palautus).

Sen jälkeen lähetämme sinulle sähköpostilla todistusasiakirjat, kuinka tavarat lähetetään takaisin meille.

Palautusosoite on:

PALAUTUS: (tilausnumerosi)
METALSHOP.CZ s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
CZECH REPUBLIC

Älä lähetä tavaroita täyttämättä lomaketta. Muuten emme voi yhdistää lähetystä tilaukseesi ja käsitellä pyyntöä.

  • Tavaroissa ei saa olla kulumisen, käytön tai vaurioiden merkkejä.
  • Tavarat tulee pakata huolellisesti, mieluiten laatikkoon, jossa ne lähetettiin, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksen aikana.
  • Jos aiot palauttaa tuotteen alkuperäisessä laatikossaan, älä kirjoita osoitetta suoraan siihen. Suosittelemme käärimään laatikon ensin tai pakata sen toiseen pakettiin kuljetusta varten.
  • Älä palauta tuotteita postiennakolla, emme voi ottaa vastaan tällaisia lähetyksiä.
  • Joudumme tulliselvityksen vuoksi vähentämään tämän summan palautetun tavaran hinnasta.

Emme tarjoa ilmaista palautuspalvelua. Suorat palautuskulut maksaa asiakas.

Lähetämme rahat pankkitilillesi heti, kun tavarat on toimitettu keskusvarastoon, mutta viimeistään 14 päivän sisällä.

VAIHTOEHDOT

Tänä aikana vaihtopalvelun suuren kasvun ja rahdinkuljettajan logistiikkapalvelujen viivästymisen vuoksi joudumme keskeyttämään tavaranvaihtopalvelun. Suosittelemme siksi pyytämään hyvitystä ja luomaan uuden tilauksen. Näin varmistat, että tavarasi toimitetaan ajallaan. Voit vaihtaa tavaroita uudelleen 27.12.2024 alkaen pidennetyllä vaihtopalvelulla sopimattomiin lahjoihin 15.01.2025 asti.

Voit vaihtaa ostamasi tavarat 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta osoitteeseesi. Jos haluat pyytää vaihtoa, täytä tämä lomake, ja valitse “PALAUTUS”. Saat tämän jälkeen sähköpostiviestin, jossa on ohjeita.

Tavaroissa ei saa olla merkkejä kulumisesta tai vahingoittumisesta. Jos mahdollista, lähetä tavarat samassa laatikossa ja pakkauksessa, jossa ne on lähetetty, jotta vältät mahdolliset vahingot. Jos tavarat ovat alkuperäisissä laatikoissa tai pakkauksissa, ne on palautettava tavaroiden mukana; älä kiinnitä niihin lähetystarraa.

Kun ostat KLARNAn tilille, tavaroiden vaihto ei ole mahdollista.

Täytä vaihtolomakkeemme (vaihtokohde) verkossa. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta, lähetä vain tavarat takaisin meille omalla kustannuksellasi. Voit palauttaa pakettisi millä tahansa pakettipalvelulla ja odottaa vaihtotavaraa. Palautusilmoitusta ja laskua EI tarvitse liittää palautukseen! On kuitenkin erittäin tärkeää, että palautusosoitteessa on tilausnumerosi, muuten paketti voidaan hylätä. Eli: "METALSHOP EXCHANGE tilausnumero XXXXXX" on oltava mukana. Viivakoodi on vain sisäisiä tarkoituksiamme varten.

Täydellinen palautusosoite Suomesta tuleville asiakkaille:

METALSHOP EXCHANGE Tilausnumero: (tilausnumerosi)
METALSHOP CZ s.r.o. 
Bystřice 174 
73995 Bystřice 
CZECH REPUBLIC

Valitettavasti emme tarjoa ilmaista palautuspalvelua. Kuluttaja vastaa suoraan tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Heti kun olemme vastaanottaneet palautuksen, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostitse ja pian lähetämme sinulle uuden seurantanumeron tekstiviestillä tai sähköpostilla. Viivakoodi on vain sisäisiä tarkoituksiamme varten.

Pakettisi toimitetaan tšekkiläiseen varastoomme. Heti kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, sinulle ilmoitetaan siitä sähköpostitse ja pian lähetämme sinulle uuden seurantanumeron tekstiviestillä tai sähköpostilla. Vaihtoprosessi kestää yleensä 2-3 viikkoa. Suosittelemme usein, että asiakkaat lähettävät tavarat takaisin meille klassisena palautuksena ja tilaavat yksinkertaisesti oikean koon uudelleen. Tällöin asiakkaan on kuitenkin maksettava uudet toimituskulut.

TUOTEVALITUKSET

Jokaisella asiakkaalla, joka on ostanut tuotteita osoitteesta www.metalshop.fi, on oikeus tehdä reklamaatio 24 kuukauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Ostaja on velvollinen tarkastamaan toimitetun tavaran välittömästi vastaanotettuaan. Näkyvistä virheistä tai puutteista tulee ilmoittaa meille 3 työpäivän kuluessa. Kaikki valitukset käsitellään 30 päivän kuluessa. Jos vaatimus on perusteltu, hyvitämme aiheutuneet kulut.

Täytä hakemuslomake valitse Reklamaatiot , jossa kerrotaan ongelmasta ja liitä mukaan kuvia. Valituksen saatuamme otamme sinuun yhteyttä jatkotoimenpiteitä varten.

Reklamoitavia tuotteita ei aina tarvitse lähettää takaisin - vaurioituneita tuotteita, mukaan lukien pakkausmateriaali, älä hävitä niitä. Säilytä kaikkea itse palautuksen ja reklamaation ajan.

Lähetykseen tulee liittää kopio laskusta. Jos tuote toimitettiin alkuperäisessä paketissa, palauta se myös.

Takuu ei koske:
  • kuljetuksen aikana aiheutuneita vahinkoja (tämä vahinko on kuljetusyhtiön vastuulla);
  • pitkäaikaisen väärän käytön ja luonnollisen kulumisen aiheuttamat vauriot;
  • väärästä tai epätavallisesta käytöstä aiheutuneet vauriot;
  • ulkopuolisten tekijöiden ja ei-ammattimaisen manipuloinnin aiheuttamat vahingot.

Online-riidanratkaisu

  • EU:n komissio on luonut 15. helmikuuta 2016 alkaen alustan oikeuden ulkopuolista riitojenratkaisua varten. Tämä antaa kuluttajille mahdollisuuden ratkaista verkkotilauksiin liittyviä riitoja ilman, että vaaditaan oikeudellista menettelyä, johon osallistuvat tuomioistuimet ja tuomarit. Tämä riitojenratkaisuprosessi on saatavilla ulkoisen linkin kautta osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Metalshop s.r.o. ei ole velvollinen eikä valitettavasti voi tarjota osallistumistamme mihinkään sellaiseen vaihtoehtoiseen riidanratkaisuun tuomioistuimen ulkopuolisissa (ei-oikeudellisissa) tahoissa. Jos sinulla on valitus, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Verkkokaupan ylläpitäjä

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
CRN: 28574699
ALV-numero:CZ28574699
Tšekin tasavalta

ETKÖ VARMA MITEN EDELLÄ?

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen .

Ole ensimmäisenä tietoinen kampanjoistamme sekä uutisista ja saat 4€ alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.