metalshop / Usein Kysytyt Kysymykset
Se on aika, jolloin meidän tulee käsitellä tilauksesi, pakata se ja lähettää tavarat. Sen jälkeen riippuu lähettäjästä, kuinka paljon aikaa paketin toimittamisessa kuluukaan.
Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu kunkin tuotteen kohdalla. Koska tuotteita säilytetään ulkopuolisissa varastoissa, toimitusaika voi pidentyä enintään 3 päivää. Emme ole vastuussa mahdollisista kuljetusliikkeen aiheuttamista viivästyksistä.
On mahdollista! Nykyään voit tilata metalli- ja punk-tuotteita ulkomaisten verkkokauppojen kautta. Lista kaikista ulkomaisista verkkokaupoista löytyy kaupan alalaidasta.
Saatavilla olevat tuotteet luetellaan "Lisää koriin" -painikkeen kautta. Jos haluamaasi kokoa ei ole varastossa, aktivoi vahtikoira "Haluttu kokosi puuttuu?" -painikkeella. Saat tällöin välittömästi viestin, kun haluamasi tuote on jälleen saatavilla.
Katso kokotaulukot tuotekuvauksessa. Suosittelemme, että mittaat hyvin istuvan tuotteen ja vertaat näitä mittoja esitettyihin mittoihin.
Löydät havainnollistavia esimerkkejä siitä, miten mittaamme yksittäisiä vaatteita, täältä..
Toimitusaika on yleensä 3-7 työpäivää. Pakettipalvelun sähköisesti välittämien tietojen toimittaminen voi kestää 24-48 tuntia. Jos lähetyksen tila ei ole muuttunut yli 5 arkipäivään tai lähetys on jo toimitettu lähetystilan mukaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme asian selvittämisen.
Pääkonttorimme ja päävarastomme sijaitsevat Bystřicessä Tšekin tasavallassa. Hiljattain avatut myymälämme sijaitsevat Prahassa (Štěpánska-katu), Brnossa (Orlí-katu) ja Ostravassa (Puchmajerova-katu).
Jos olet kiinnostunut tavaroiden saatavuudesta, tietyn paketin tai tilausprosessin tilasta tai jos sinulle on jotain epäselvää, olemme 100-prosenttisesti käytettävissäsi! Sähköpostiviesteihin vastataan 24 tunnin kuluessa [email protected].
Oletko saanut alennusta ostoksestasi ja haluat hyödyntää sen? Voit lunastaa alennuksen suoraan ostoskorissa klikkaamalla linkkiä "Minulla on alennuskuponki".
Löydät lahjakortteja täältä.
Onko sinulla vähintään 10 euron arvoinen tilaus? Jos näin on, eikä se silti toimi - selaimesi ei luultavasti tue JavaScriptiä. Kokeile toista selainta tai tietokonetta. Jos ongelmat jatkuvat, kopioi ostoskorin sisältö sähköpostiin ja tee tilaus tällä tavoin.
Se on hyvin yksinkertaista: Klikkaa tiliäsi. Valikko avautuu, ja voit muokata tietoja kohdassa "Oma profiili".
Täytä valituslomake (Valitus tuotteesta) verkossa. Kun täytät reklamaatiolomakkeen, sinua pyydetään lataamaan valokuvia vahingoittuneesta esineestä ja odottamaan reklamaatiosi käsittelyä. Kun reklamaatio-osasto on tarkistanut reklamaatiosi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Totta kai! Rekisteröityminen sivustollemme tuo sinulle monia etuja. Saat käyttöösi luottojärjestelmän, jonka avulla voit säästää ostoksissasi. Saat myös säännöllisesti tietoa uusista tuotteista ja alennuskampanjoista. Voit myös seurata tilauksia, palautuksia ja reklamaatioita helpommin.Yksi eduista on:
Totta kai! Rekisteröityneenä asiakkaana nautit monista eduista, joista muut voivat vain uneksia, esim. seuraavat:
... eikä siinä vielä kaikki :)
Voit ladata kuvasi tästä linkistä, josta löydät myös kuvien lataamista koskevat ohjeemme ja käyttöehtomme. Meidän on hyväksyttävä kuvasi ennen julkaisemista. Hyväksymisen jälkeen saat sähköpostitse 2 EUR :n suuruisen kupongin. Tilauksen vähimmäisarvo kupongin käyttämiseksi on 20 EUR (riippumatta siitä, tilataanko 1 tai useampi tuote).
Kaikkia kuvia ei voida hyväksyä! Paras inspiraatio sinulle ovat jo hyväksytyt kuvat.. Käyttöehdot:
Suosimme alkuperäisiä ja mielenkiintoisia kuvia! Hyväksyminen tai hylkääminen ilmoitetaan sähköpostitse. Älä lähetä meille kysymyksiä hylkäämisestä, hylättyjä kuvia ei enää löydy!
Meidän on hyväksyttävä kuvasi ennen julkaisemista. Hyväksymisen jälkeen saat 2 EUR-arvosetelin sähköpostitse. Klikkaamalla linkkiä alennus tulee automaattisesti ostoskoriin. Alennuksen voi lunastaa vain kerran, ja tilauksen vähimmäisarvo kupongin käyttämiseksi on 20 EUR.